piątek, 19 sierpnia 2011

Album z okazji 30 - lecia małżeństwa...

Następną pracą którą chciałabym się pochwalić jest album do zdjęć zrobiony w kwietniu 2010 roku z okazji 30-lecia małżeństwa rodziców mojego męża. Pomysł powstał, gdy u teściów zobaczyłam "walające" się zdjęcia z ich ślubu i innych okazji...

Album od początku do końca został zaprojektowany i zrobiony razem z moim mężem. Album  jest formatu A3 i ma 100 stron, każda przełożona kalką. Drewniane okładki to sklejka na której został wypalony motyw symbolicznego drzewa. Ozdobne zawiasy ("batmanki" :) ) dodają efektu starości. Okładki i grzbiet zostały pobejcowane i polakierowane. W albumie w sposób chronologiczny umieściliśmy wszystkie zdjęcia z 30 lat wspólnego życia teściów.  
Pierwsza strona wywołała u rodziców mojego M. wzruszenie i łzy.
Długa praca na tym albumem opłacała się dla tych emocji.

4 komentarze:

  1. Bardzo ładna księga! Gdzie kupiliście bazę?

    OdpowiedzUsuń
  2. Baza nie jest kupiona, jest zrobiona przeze mnie i mojego męża... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, jest możliwość abyś pokazała krok po kroku jak on powstał? Albo chociaż w jakiś sposób opowiedziała jak był zrobiony? Byłabym bardzo wdzięczna...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń