piątek, 19 sierpnia 2011

Album z okazji 30 - lecia małżeństwa...

Następną pracą którą chciałabym się pochwalić jest album do zdjęć zrobiony w kwietniu 2010 roku z okazji 30-lecia małżeństwa rodziców mojego męża. Pomysł powstał, gdy u teściów zobaczyłam "walające" się zdjęcia z ich ślubu i innych okazji...

Album od początku do końca został zaprojektowany i zrobiony razem z moim mężem. Album  jest formatu A3 i ma 100 stron, każda przełożona kalką. Drewniane okładki to sklejka na której został wypalony motyw symbolicznego drzewa. Ozdobne zawiasy ("batmanki" :) ) dodają efektu starości. Okładki i grzbiet zostały pobejcowane i polakierowane. W albumie w sposób chronologiczny umieściliśmy wszystkie zdjęcia z 30 lat wspólnego życia teściów.  
Pierwsza strona wywołała u rodziców mojego M. wzruszenie i łzy.
Długa praca na tym albumem opłacała się dla tych emocji.

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładna księga! Gdzie kupiliście bazę?

    OdpowiedzUsuń
  2. Baza nie jest kupiona, jest zrobiona przeze mnie i mojego męża... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, jest możliwość abyś pokazała krok po kroku jak on powstał? Albo chociaż w jakiś sposób opowiedziała jak był zrobiony? Byłabym bardzo wdzięczna...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też chciałabym zobaczyć jak to się robi. Szkoda że nie ma chociaż zdjęć.

    OdpowiedzUsuń