piątek, 19 sierpnia 2011

Komplet dla Świerkosi...

Odwiedziła mnie koleżanka z pracy, kiedy pokazałam jej swoje prace zapragnęła mieć szkatułkę i świeczniki na nie kupionej jeszcze komodzie. Zabrałam ją do sklepu decoupage i kazałam wybrać motyw. Ciężko było... :) Spędziliśmy w tym sklepie ponad godzinę i udało się wybrać papier ryżowy z różami. 
Komplet w połączeniu z brązowa akrylówka, crack jednoskładnikowy, kremowa akrylówka z casto plus przecierki.
 
 
Po oddaniu kompletu do rączek własnych koleżanki pomyślałam, że do całego dorobię jeszcze chustecznik i ramkę.
 
Na zdjęciach tego nie widać, ale wszystkie części tego kompletu są w tym samym odcieniu. Świerkosia zadowlona z nowych eksponatów na swojej nowej komodzie.

4 komentarze:

  1. Super ta skrzyneczka z przecierkami ...ale i tak najpiękniejsze spękania;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosia na pewno mega zadowolona! Hmmm może i ja sobie specjalnie komódkę sprawię byś mi takie cudeńka przygotowała;p Nie wiem co prawda gdzie bym ją wstawiła, ale marzenia czasami wymagają poświęceń;p

    OdpowiedzUsuń
  3. no to prawda super ta skrzyneczka:) a nową komodę polecam;)
    świekosia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam na własne oczy, pięęęękne...
    ElKo

    OdpowiedzUsuń